Betingelserne i Mou Badminton Klub er i hovedtræk følgende:
  1. Tilmelding ved sæsonstart koster kun et mindre gebyr. Man binder sig først ved betaling af kontingent omkring den 1. november.
  2. Omkring den 1. november betales kontingent.
  3. Når først kontingent er betalt, vil der ikke kunne ske refundering efterfølgende.
  4. Vi har valgt en model, hvor børnene opdeles i aldersgrupper opdelt i 3 hold.
  5. Voksne kan tilmelde op til 4 spillere pr. bane. Betaling af mindre gebyr ved tilmelding.
  6. Sæsonen starter omkring den 1. september til omkring den 30. marts året efter.
  7. Udmelding af klubben SKAL ske til info@moubk.dk.
  8. Der skal spilles på den bane, som man nu er tilmeldt. Kun efter aftale med spillere på en bane, kan der byttes.

KLUBMODUL - VILKÅR OG BETINGELSER FOR ANVENDELSE AF HJEMMESIDE & APP

  1. Introduktion og vores rolle

    1. Selskabsoplysninger: Klubmodul ApS er et anpartsselskab registreret med CVR.nr. 31501512, Industrivej 21, 1. sal 3550 Slangerup og Dalbygade 40A, 2. Sal. 6000 Kolding. Vores officielle e-mailadresse er salg@klubmodul.dk, vores officielle web-adresse er www.klubmodul.dk.

    2. Klubmodul ApS leverer et administrationsprogram ved navn Klubmodul, for sports- og idrætsklubber, foreninger og organisationer som administrerer medlemskaber, herunder betaling af kontingent, til- og afmelding til hold og begivenheder samt køb af produkter fra sportsklubber, foreninger eller organisationer.

    3. Klubmodul Aps leverer en App til sports- og idrætsklubber, foreninger og organisationer og deres medlemmer. Appen kan anvendes til oprettelse af hold, grupper, begivenheder med mere samt kommunikation mellem trænere og medlemmer. Appen udvikles løbende og flere funktioner der ikke er beskrevet her vil kunne forventes.


  1. Vilkår og betingelser for hjemmesiden & app

    1. Ved benyttelse af Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation hjemmeside samt app (”Hjemmesiden, hjemmeside” og “APP”, “appen” eller “app”) accepterer du disse vilkår og betingelser for anvendelse af hjemmesiden & APP (”Vilkår”). Såfremt du ikke kan acceptere vilkårene, skal du forlade hjemmesiden øjeblikkelig og stoppe brugen af APP samt afinstallere eller slette appen.

    2. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation kan ændre vilkårene når som helst. Du bør derfor løbende besøge hjemmesiden for at se de gældende vilkår. Du vil være underlagt de politikker samt vilkår og betingelser, der er gældende på det tidspunkt, hvor du anvender Hjemmeside og/eller APP.

    3. Du er ansvarlig for at indgå alle de aftaler, der er nødvendige for, at du har adgang til Hjemmesiden. Du er ligeledes ansvarlig for at sikre, at alle personer, der går ind på Hjemmesiden via din internetforbindelse, er bekendt med vilkårene, og at de overholder dem.

    4. Du er ansvarlig for at indgå alle de aftaler, der er nødvendige for, at du har adgang til at downloade og installere appen. Du er ligeledes ansvarlig for at sikre, at alle personer, der appen via din enhed, er bekendt med vilkårene, og at de overholder dem.


  1. Pris og betaling

    1. Når du køber varer eller ydelser af Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation via Hjemmesiden, trækkes din betaling af Nets A/S eller en anden godkendt indløser, der samtidig sørger for, at din betaling overføres til nærværende forening, sportsklub eller organisation, som du har købt en vare eller ydelse af.

    2. Når du anvender Hjemmesiden til at betale for varer og ydelser m.m. fra nærværende forening, sportsklub eller organisation, accepterer du, at Klubmodul ApS administrerer din betaling på de vilkår og betingelser, der er angivet i vilkårene.

    3. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation kan opkræve et gebyr i forbindelse med din betaling på Hjemmesiden. Et eventuelt gebyr vil altid være angivet tydeligt alle steder, hvor en transaktion kan foretages samt fremgå tydeligt af alle priser nævnt på Hjemmesiden. Endvidere vil et opkrævet gebyr fremgå af din kvittering.

    4. På Hjemmesiden kan der betales med følgende betalingsmidler:

                       Dankort
                       Visa/Dankort
                       Visa Electron
                       MasterCard
                       Mastercard Debit

  1. Betaling for ydelser såsom kontingent og holddeltagelse etc. sker forud. Varer købt i webshop betales først ved afsendelse eller udlevering af varen.

  2. Klubmodul ApS benytter DIBS A/S som betalingsgateway. DIBS A/S er ansvarlig for den krypterede transaktion mellem dit betalingskort og Nets / Teller A/S, eller en anden godkendt indløser. Læs mere på hhv. dibs.dk og nets.eu om sikkerheden ved online betaling.

  3. Alle priser nævnt på Hjemmesiden er eksklusiv moms da de fleste ydelser leveret af en forening, sportsklub eller organisation er momsfritaget. Eventuelle gebyrer er undtaget da disse er inklusive 25% moms.

  4. Det er en forudsætning for medlemskab af nærværende forening, sportsklub eller organisation, at du tilmelder dig betaling via Dankort eller andet betalingskort, som er godkendt som betalingskort i Danmark af de pågældende myndigheder.

  5. Tilbyder nærværende forening, sportsklub eller organisation løbende træk skal du i forbindelse med din første betaling godkende, at foreningen fremover må trække kontingentet fra dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab, eller melder dig ud af nærværende forening, sportsklub eller organisation.

    1. Beløbet du skal betale til nærværende forening, sportsklub eller organisation, trækkes automatisk via dit betalingskort.

    2. Du vil senest 8 dage inden hver betaling modtage en e-mail/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale.

    3. Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos foreningen, men hos DIBS A/S.

    4. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation benytter DIBS A/S, som er godkendt af NETS A/S til denne form for transaktioner. Alle transaktioner behandles krypteret, ingen kortdata er derfor synlig.

  6. Kvittering for betaling sendes pr e-mail. Når du tilmelder dig, accepterer du disse vilkår.

  7. Du stopper medlemskabet og den tilhørende kontingentbetaling ved at kontakte foreningen og eventuelt melde dig ud, se nærmere herom andetsteds på hjemmesiden eller kontakt foreningen ved tvivl.

  8. Inden betalingskortets udløbsdato eller ved ændringer i kortdata fremsender Klubmodul ApS og/eller nærværende forening, sportsklub eller organisation påmindelse pr. e-mail herom, og du må herefter foretage kontingentbetalingen eller en tilmelding med det nye betalingskort.

  9. Når du har modtaget det nye betalingskort, skal du logge ind i nærværende forening, sportsklub eller organisations KLUBMODUL og opdatere dette.

  10. Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på foreningens KLUBMODUL som beskrevet ovenfor.


  1. Fortrydelsesret

    1. Som udgangspunkt er der ingen fortrydelsesret på købte ydelser såsom kontingenter, holddeltagelser o.l. (se evt. "Lov om visse forbrugeraftaler § 18 stk. 12" ). I særlige tilfælde kan der træffes aftale om refundering ved fortrydelse med udbyderen af den pågældende ydelse i.e klubben, foreningen eller organisationen. Det påhviler forbrugeren selv at kontakte enten Klubmodul ApS Kundeservice eller den sportsklub, forening eller organisation som leverer ydelsen, op til 14 dage efter købet har fundet sted i så fald.

    2. Har du købt en vare (t-shirt eller anden fysisk vare) har du 14 dages fortrydelsesret, fortrydelsesretten gælder fra leveringstidspunktet. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten for en vare, skal varen returneres til den sportsklub, forening eller organisation, som leverer varen, inden udløbet af fortrydelsesfristen.


  1. Personoplysninger

    1. Når du benytter Hjemmesiden, indsamles statistiske data. Disse data er helt anonyme, hvilket betyder, at de ikke indeholder oplysninger, der kan identificere dig, selv om du er logget ind.

    2. Når du anvender appen indsamles data såsom brugernavn, navn, email og telefonnummer. Disse data er helt anonyme og behandles krypteret.

    3. Følsomme data, eksempelvis betalingskortinformationer, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer") kan identificeres ved at den pågældende adresse i browseren begynder med HTTPS.

    4. De servere, der opbevarer data om vores brugere e.g. navn, adresse, email etc. opbevares krypteret og sikret bag en firewall.

    5. Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med Persondatalovens regler herom. Der opbevares ingen personhenførbare oplysninger om dig.

    6. De oplysninger, du giver ved din brug af Hjemmesiden og APP, behandles i fuld fortrolighed og bliver udelukkende anvendt i forbindelse med fakturering af indkøb hos Klubmodul eller Klubmoduls leverandører samt udsendelse af nyhedsbreve, pushbeskeder samt SMS, som du har tilmeldt dig. Nyhedsbreve kan dog altid fravælges, enten via din profil eller ved at kontakte afsenderen. Se endvidere Pkt. 7 herunder

    7. Som registreret bruger i Klubmodul eller Klubmoduls leverandører har du altid mulighed for indsigt i de oplysninger, vi har samlet om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

    8. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.


  1. Brugernavn og adgangskode

    1. Ønsker du at tilmelde dig hold eller andre ydelser hos en forening, sportsklub eller organisation via Klubmodul eller Klubmoduls leverandører, tildeles du et brugernavn og en adgangskode.

    2. Det er dit ansvar at opbevare brugernavn og adgangskode på betryggende vis og ikke videregive disse informationer til andre.

    3. Du kan bestille en ny adgangskode på den hjemmeside eller via appen, hvor du har oprettet dig som bruger.


  1. Nyhedsbreve

    1. Du kan tilmelde dig nyhedsbreve ved nærværende forening, sportsklub eller organisation via Klubmodul.

    2. Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbreve, udsender vi det til dig via e-mail til den e-mailadresse, du har oplyst.

    3. Du kan til enhver tid framelde dig vores nyhedsbreve ved at:

      1. slette din profil på Hjemmesiden

      2. slette appen fra din enhed

      3. ved at framelde dig nyhedsbreve enten via et link i nyhedsmailen eller på din profil via Hjemmesiden.

    4. I nyhedsbrevene kan der være reklamer for organisationens sponsorer og eller samarbejdspartnere.


  1. Cookies

    1. I forbindelse med login installeres en midlertidig cookie på din computer.

    2. I Internet Explorer (version 5.x) kan pågældende cookies om ønsket slettes under menuen "Funktioner" - "Internetindstillinger" - "Slet cookies".


  1. Tekniske krav til brugerens udstyr

    1. Der arbejdes på at optimere teknikken på Hjemmesiden, således at Hjemmesiden fungerer i de mest udbredte browsere (Chrome, Internet Explorer, Edge, Safari, Mozilla, Opera) og operativsystemer (Windows, Mac OS, Linux).

    2. Appen kan anvendes på IOS, Android samt windows


  1. Markedspladsen

    1. Via Markedspladsen kan klubbens medlemmer og fans støtte økonomisk. Hver gang et medlem shopper blandt de tilmeldte webshops, optjener klubben et tilskud på mellem 2-5% af ordren.

    2. Alle handler foretaget ved de tilmeldte webshops på markedspladsen går udelukkende gennem den pågældende webshop.

    3. Alle henvendelser og/eller reklamationer skal derfor rettes til den pågældende webshop.


  1. Ansvarsfraskrivelse

    1. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmeside og App, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder som er udenfor vores kontrol.

    2. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlig for anvendelsen af Hjemmesiden, Appen eller Klubmodul generelt.

    3. Vi tager forbehold for taste- og prisfejl forkert angivet tidspunkter og lokationer.

    4. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation indestår ikke for, at Hjemmesiden og Appen og de herpå tilgængeliggjorte annoncer af enhver art er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, nøjagtige, pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt eller kan anvendes til det angivne formål.

    5. Selvom Klubmodul ApS tilstræber at sikre, at oplysningerne på Hjemmesiden og Appen er korrekte, lover vi ikke, at de er præcise eller fuldstændige. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation kan foretage ændringer i materialet på denne Hjemmeside og i Appen eller til de ydelser og priser, der er beskrevet, når som helst og uden varsel. Materialet på Hjemmesiden og Appen kan være forældet, og Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation forpligter sig ikke til at opdatere materialet. I særdeleshed kan det ikke garanteres at de oplysninger, som foreningerne har leveret og viser på Hjemmesiden og Appen, som f.eks. beskrivelser, priser og forventede tider, er korrekte eller opdaterede.

    6. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation er således ikke erstatningsansvarlig for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som kunden, kundens aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller foto.

    7. Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation.

    8. Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation påtager sig intet ansvar for eventuelle skader hos brugeren som følge af brug af Klubmodul, App eller vore leverandørers ydelser på Hjemmesiden.

    9. Hvis du ønsker at reklamere på en ydelse eller den service, en forening har leveret, skal du kontakte Kundeservice som beskrevet ovenfor og Kundeservice vil derefter kontakte foreningen og bede om en udredelse på dine vegne. Bemærk venligst, at Klubmodul ApS ikke kontrollerer foreningerne og kvaliteten på ydelser eller den service, nærværende forening, sportsklub eller organisation leverer. Klubmodul ApS kan ikke garantere og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af foreningerne. Klubmodul ApS vil vurdere de enkelte sager såfremt de skulle opstå og i samarbejde med leverandøren finde en passende løsning. Klubmodul ApS opfordrer dog til, og anbefaler, at du selv tager kontakt til foreningen og forsøger at udrede omstændighederne.

    10. Du er ansvarlig for sikkerheden af det kodeord, du har brugt til at registrere dig på Hjemmesiden og Appen. Medmindre Klubmodul ApS eller en sportsklub eller -forening ved uagtsomhed videregiver dit kodeord til tredjemand, er Klubmodul ApS og nærværende forening, sportsklub eller organisation ikke ansvarlig for uberettigede transaktioner, der indgås ved brug af dit navn og kodeord.


  1. Kundeservice

    1. Generelt: Kunder og brugere er meget vigtig for os, vi vil gå meget langt for at afhjælpe ethvert opstået problem. I henhold til §10 stk. 9 ovenfor vil Kundeservice derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din tilmelding/bestilling. Du kan kontakte Kundeservice ved at klikke på kontakt eller vælge "Hjælp" eller en lignende knap, eller ved at ringe til det telefonnummer, der er anført på Hjemmesiden.

    2. Spørgsmål til din tilmelding eller bestilling: Hvis du har andre problemer med din tilmelding eller bestilling, kan du kontakte Kundeservice som beskrevet ovenfor, og Kundeservice vil derefter forsøge at kontakte foreningen for at følge op på din henvendelse.

    3. Ændring eller annullering af din tilmelding eller bestilling: Hvis du ønsker at annullere eller ændre din tilmelding eller bestilling, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte Kundeservice som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte foreningen og meddele dem dit ønske. Det er dog ingen garanti for, at Kundeservice kan komme i kontakt med foreningen, eller at foreningen accepterer dine ønsker. Klubmodul opfordrer dog og anbefaler, at du selv tager kontakt til foreningen og forsøger at finde en løsning, da det er foreningerne der står for planlægning etc.

    4. Klager og feedback: Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten af en ydelse eller den service, og nærværende forening, sportsklub eller organisation har leveret, kan du give feedback til Klubmodul ApS i form af anmeldelse, kommentarer og bedømmelser som afspejler din oplevelse.

    5. Kompensation: Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten på en ydelse eller den service, nærværende forening, sportsklub eller organisation har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, skal du kontakte Kundeservice som beskrevet ovenfor og Kundeservice vil derefter forsøge at kontakte foreningen og bede om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer foreningerne og kvaliteten på ydelser eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for, at give dig kompensation på vegne af foreningerne. Klubmodul opfordrer dog til og anbefaler, at du selv tager kontakt til foreningen og forsøger at udrede omstændighederne.


  1. Force majeure

    1. Klubmodul ApS er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser, som skyldes begivenheder uden for vores rimelige kontrol (Force majeure).

    2. Force majeure omfatter enhver handling, begivenhed, manglende begivenhed, undladelse eller ulykke uden for vores rimelige kontrol og omfatter især (uden begrænsning) følgende:
      (a) strejke, lockout eller andre kollektive kampskridt
      (b) civile uroligheder, oprør, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om den er erklæret eller ej) eller trussel om eller forberedelse til krig
      (c) brand, eksplosion, uvejr, oversvømmelse, jordskælv, sammensynkning, epidemi eller anden naturkatastrofe
      (d) umuliggørelse af brug af jernbaner, skibe, fly, biltransport eller andre offentlige eller private transportmidler
      (e) umuliggørelse af brug af offentlige eller private telenetværk
      (f) en regerings handlinger, dekreter, lovgivning, forordninger eller begrænsninger.

    3. Vores opfyldelse af en kontrakt anses for at være ophævet i den periode, Force majeure-begivenheden varer, og vi vil have udsættelse med opfyldelsen i en sådan periodes varighed. Vi vil gøre vort bedste for at bringe Force majeure-begivenheden til ophør eller finde en løsning, hvorved vores forpligtelser i henhold til kontrakten kan opfyldes på trods af Force majeure-begivenheden.

Seneste nyheder